Ang. försäkring vid röntgen?

T

thereseSvensson

hejsan!

Ska nu den 2:a in till strömsholm och röntga min polles knä efter en olycka.
Tänkte fråga er om det är någon som vet vad det kommer gå på, ungefär?
Hur mycket täcker försäkringen?
Inne på strömsholm värgar dom att lämna ut prisuppgift nämligen... :confused:

TACKSAM för svar!

Mvh Tess

Sv: Ang. försäkring vid röntgen?

Det beror ju på vad du har för försäkring och försäkringsbolag. Har faktiskt ingen aning. Det enda jag vet är att det kostade ca 1200 kr att bukröntga min häst och av det betalade jag 20% (465 kr tror jag att det blev). Hästen hade tidigare varit inlagd på djursjukhuset så självrisken var redan betald för denna behandlingsperioden. Jag betalade bara mina 20%. Ett råd är att ringa kliniken som du ska till. Dom brukar kunna informera om vad det på ett ungefär kommer att kosta. Annars får du ringa till ditt försäkringsbolag och höra med dom.

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 355
Senast: hollypolly
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 033
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Hej! Önskar era tankar ang en hälta som vi inte får bukt på. Nästa steg är MRI och vet inte hur jag ska resonera i detta läge. För...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 109
Senast: Ray
·
Hästmänniskan Står i begrepp att förhoppningsvis köpa en 8-årig dressyrvalack för drygt 150’. Velar oerhört vad gäller röntgen och är mycket tacksam...
Svar
10
· Visningar
4 100
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023