Ang dressyrclear-round

C

caroline_star

jag behöver lite hjälp. Jag har aldrig startat ngn dressyrclear-round innan, bara lokala tävlingar och jag undrar nu vad jag ska ha för kläder på mig. Ska jag ha kavaj och vita ridbyxor eller räcker det bara med vita ridbyxor och en snygg svart väst ist? Vore tacksam för svar :bump::bump::bump::bump:

Mvh carro

Sv: Ang dressyrclear-round

Om CR är en klubbtävling är det upp till klubben att bestämma vilken klädsel som är tillåten. Ring till den aktuella klubben och fråga. På våran klubb är det OK med vilken klädsel man vill, men vita ridbyxor och en snygg väst är väl ok tycker jag.

Sv: Ang dressyrclear-round

jappidapp, detta låter perfa.. men då tar jag mina vita ridbyxor och västen. tack för att du svarade :banana:

mvh carro

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 219
Senast: Freazer
·
Utrustning Min 11-åriga dotter ska vara med och tävla dressyr i klubblaget under våren och hon vill så klart ha en kavaj. Eftersom det här med...
Svar
10
· Visningar
1 583
Senast: tara
·
Dressyr Undrar lite hur det är ang att tävla med unghäst. Tävlat för ut, men 0 koll på hur det är med unghäst. Det gäller en 4åring. Vet att de...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Reville
·
Hoppning Främst en fråga till er som tävlar lokalt då det inte är krav på kavaj. Vintertid när det är tävling i svinkalla ridhus och ett gäng...
Svar
6
· Visningar
1 819

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka