Ang annonsforumet

K

Kamikazepiloten

Vore det inte lämpligt att man inte kan svara på en annons utan att fylla i sin mailadress? Eller åtminstonde en liten påminnelse ovanför formuläret om att lämna den? Jag får dagligen svar där folk glömmer att ange sin mailadress, väldigt frustrerande :crazy:

Annars en :bow: till det nya (nåja halvnya) annonsforumet.

Sv: Ang annonsforumet

Jag lovar att titta på detta och en del av de andra småproblemen som finns.
Jag har fixat till en del saker och sedan fått backa lite då det lett till nya lite annorlunda problem.
En enkel lösning vore att inte tillåta annat än medlemmar söka och svara på annonser. Men det skulle nog inte fungera så bra i praktiken.
Ett tips tills vidare är annars att lägga in sin e-postadress i själva annonstexten så att folk kan svara den vägen.

Lite undrar man hur folk tänker som inte anger något sätt att återkomma i sina svar. Men det finns säkert folk som ringer och glömmer lämna telefonnummer eller vägrar göra det också, eller lämnar ett felaktigt. Lite svinn får man kanske räkna med, men det är helt riktigt att detta behöver förbättras.

Annars en :bow: till det nya (nåja halvnya) annonsforumet.

Har inget med din tråd att göra, jag ville bara instämma i berömmet! :)

Snyggt och lättfattligt, känns mer "anpassat" än det gamla. :bow:

Trevligt med lite beröm, de flesta mail jag får om annonssystemet numera innehåller bara klagomål. Vilket är bra om de framför vad det är som är dåligt så att jag kan försöka lösa det. De som bara säger att det var bättre förr och som enda förslag har, gå tillbaka till det gamla finns det inte mycket jag kan göra åt.

Jag har dock som sagt förståelse för sök och svara problematiken som framförallt drabbar de som inte loggar in.
Troligen är ganska många rätt nöjda med tanke på hur många som faktiskt använder radannonserna.

Jag borde försöka få ihop en liten handledning över radannonserna så att fler kan hitta de små ganska bra finesserna som faktiskt finns där, men som man kanske inte upptäcker första gången.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091
Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 958
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 489
Senast: Shaggy
·
Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka