Ånej, nu kommer jag inte kunna sova...

Migo

Trådstartare
... på två veckor. Ser ni varför?
Untitled-2.jpg

Fritte och jag kom med på inte bara en utan TVÅ tävlingar helgen 8-9 juni. Mattes absolut första tävlingsstart och Fridolfs premiär ute på banorna. :nailbiting::nailbiting:

HUR ska jag kunna hålla nerverna i styr? Hunden går som en klocka och är den minst nervösa länken, matte desto värre:D:D:D:D

Sv: Ånej, nu kommer jag inte kunna sova...

Så kul!! Fast förstår nervositeten, mina tävlingsnerver är inte att leka med.

Lycka till! Se det som en "tranings tavling" sa brukar det ga battre. Jag klarar inte av att tavla om jag inte innan bestammer mig for "worst case scenario" och hur jag tanker "trana" fast det egentligen inte ar riktigt tillatet.:p

Vad roligt! Lycka till och lita på din klocka om nerverna bråkar :)

Liknande trådar

Småbarn Det kanske blir fler trådar då det här är en droppe i en bägare.. Jag tycker inte att pappan till vårt barn som nu är 2 år fungerar...
2
Svar
33
· Visningar
4 259
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Pojkvännen och jag har börjat prata lite löst om att skaffa hund. Från vårterminen kommer jag sitta med väldigt mycket självständigt...
2
Svar
29
· Visningar
3 200
Senast: siba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden