Ändringar

Tulip

Trådstartare
Som ni ser har det blivit lite förändringar, fälttävlan har fått underrubriker och jag har i väldigt liten skala börjat flytta trådar till dem. Det kommer säkert att bli en del fel från både er och min sida i början men jag tror och hoppas att det kommer att fungera bra efter ett tag.

Hälsningar
Tulip, moderator

Sv: Ändringar

Skall bli intressant och se om det finns underlag för 3 !!! underforum till fälttävlan. :confused: Det är ju knappt det finns underlag för ett ft forum. :crazy:

Sv: Ändringar

Jo det ska bli spännande att se. Tanken är ju att många av trådarna som tidigare låg under avel, gnägg och utrustning ska hamna under respektive grens motsvarande forum, men visst kan det vara risk för att aktiviteten blir väl låg. Den som lever får se.

Jag tycker iallfall att det ska bli skönt att slippa flytta bildtrådar till gamla gnägg där de ju snabbt drunknade i allt annat. Nu hoppas jag att de hamnar rätt från början :)

Liknande trådar

Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 786
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 134
Senast: ameo
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 921
Senast: MML
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar