Ändrad startlista ??

Anyo

Trådstartare
Kollade startlistan till tävlingen i morgon eftersom den va uppdaterad. Nu blev jag lite förvånad. Står det inte i TR att man inte får få en tidigare starttid än den som anges, eller gäller det bara när den är fast ?. får de flytta tillbaka mig under tiden den är preleminär ? och sen har de kastat om Hela start fältet ? får de göra så :confused:

Vet inte om ni förstod de såg lite rörigt ut:angel:

Sv: Ändrad startlista ??

Preliminära starttider får de ändra bäst de vill. Det är först då de är fasta som de är fasta så att säga.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
775
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 252
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 523
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar