Ändra profilbild?

Z

Znusmumriken

Hahahah, ursäkta denna onödiga tråd. :p men iallafall, saken är den - hur ändrar man profilbild här på bukefalos? skulle bli riktigt glad av att få veta :)

Sv: Ändra profilbild?

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)

Jag får upp detta när ja ska försöka ladda direkt från datorn upp en bild

vBulletin-meddelande
Upload of file failed.
:confused::confused:

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)

tack så mycket :bow:

Kontrollera de begränsningar för filer som finns. Förr skulle de vara av en viss filtyp, höjd, bredd eller lagringsstorlek osv :)

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 914
Senast: Raderad medlem 149639
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 257
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Passar inte med min hund :(
  • Skällande hundar