Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var svårt att andas med järnbrist. Även vid så enkla saker som att ta på sig skor, prata i telefon eller läsa högt för elever. Hjärtat slog extra slag och var ansträngt. När man väl blir bättre inser man hur dåligt man mådde tidigare men då det smyger sig på hinner det (om man är som jag) bli hyfsat illa innan man fattar vad som hänt.Bara en sista fråga hade ni de svårt att andas o när gick de över typ
När jag led av ångest så kunde jag svårt att andas men det har gått över. Astman hjälper inte heller.Bara en sista fråga hade ni de svårt att andas o när gick de över typ
Hur lång tid tog de så att det gick överNär jag led av ångest så kunde jag svårt att andas men det har gått över. Astman hjälper inte heller.
Ja under episoderna några minuter. Ångesten blev jag av med efter många år med terapi och livsförändringar.Hur lång tid tog de så att det gick över
och andingen också ellerJa under episoderna några minuter. Ångesten blev jag av med efter många år med terapi och livsförändringar.
Förlåt, ja den blev bättre när ångesten försvann.och andingen också eller
Min ångest försvann när jag ändrade mitt liv och slutade vara i ett destruktivt förhållande och kunde kontrollera mer av mitt liv än vad jag tidigare kunde. Jag kan inte ge dig råd hur du löser din ångest. skulle inte ens våga mig på det. Men att få hjälp med den är viktigt. och att du inte ska känna dig sämre eller dålig på något sätt för att du har det. Du får fråga mig hur mycket du vill. Jag ska försöka svara.Förlåt, en sista fråga Tranan, när gick din ångest bort ungefär, för mig så har det varat nu i en vecka ungefär att jag andas tungt sen slår hjärtat lite typ
Försöker att slippa tänka på det men vill kunna andas bra igen, känns jobbigt och läskigt så här, tog de flera månader eller veckor för att de ska gå bortMin ångest försvann när jag ändrade mitt liv och slutade vara i ett destruktivt förhållande och kunde kontrollera mer av mitt liv än vad jag tidigare kunde. Jag kan inte ge dig råd hur du löser din ångest. skulle inte ens våga mig på det. Men att få hjälp med den är viktigt. och att du inte ska känna dig sämre eller dålig på något sätt för att du har det. Du får fråga mig hur mycket du vill. Jag ska försöka svara.
För mig så gick det snabbt när väl ångesten släppte. Men jag önskar att du söker professionell hjälp med den. Ångest ska man ta på allvar och få hjälp med.Försöker att slippa tänka på det men vill kunna andas bra igen, känns jobbigt och läskigt så här, tog de flera månader eller veckor för att de ska gå bort
Toppen tack så mycket, hur lång tid tog de cirkaFör mig så gick det snabbt när väl ångesten släppte. Men jag önskar att du söker professionell hjälp med den. Ångest ska man ta på allvar och få hjälp med.
Skulle vilja minnas bättre, men 2 veckor. det är ca 4 år sedan.Toppen tack så mycket, hur lång tid tog de cirka
Håller så med dig!!!För mig så gick det snabbt när väl ångesten släppte. Men jag önskar att du söker professionell hjälp med den. Ångest ska man ta på allvar och få hjälp med.
Aha Ok Tack , hoppas att min andning blir bättre snart som möjligtSkulle vilja minnas bättre, men 2 veckor. det är ca 4 år sedan.