Analsäcksinflammation?

MM

Trådstartare
Min hund tömde den ena idag och nu är det svullet runt om. Är det något som går över av sig själv eller blir det att åka in till veterinären?

Smådjursavdelningen har stängt nu och det är väl inget som kräver akut vård så ringer imorgon och bokar tid isf.

Sv: Analsäcksinflammation?

Svullet runt analsäckarna brukar det sällan vara om de inte är fulla till bristningsgränsen. Om det inte gått över till imorgon skulle jag ringa, annars skulle jag avvakta. Alltid bättre att ringa och rådfråga i alla fall.

Sv: Analsäcksinflammation?

Det har lagt sig lite men hon slickar väldigt på det. Avvaktar tills imorgon i alla fall.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 420
Senast: Zetly
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka