Analsäckar

Sv: Analsäckar

Nej det har de inte, är endast hund och katt som har. Analsäckarna hos dem är ju två större påsar med massor av små körtlar samlade längs med påsarnas väggar.
Sen finns det också många små körtlar som ligger utspritt längs med analens insida och de har alla djur, inklusive hästar.

Sv: Analsäckar

Tack för svar! Då kan jag anta att någon som säger sig konstaterat att det inte är något fel på hästens analsäckar mest snackar skit;) precis som jag trodde.

Liknande trådar

Hundhälsa Vår labbe stinker i rumpan. Har läst om analsäckar men han visar inga såna syntom. Han varken slickar sig eller åker kana på rumpan...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Sannnu
·
Hundhälsa Min hund blir inte av med e-coli. En gammal dam. Njurprover visar inga förhöjda värden. Vad gör att hon inte blir av med det...
2
Svar
28
· Visningar
2 405
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag är det förberedelser inför en tävling som står på schemat. Vi ska få bada, rykta och lära oss att knoppa en häst. Alina får testa...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka