lil-sis

Trådstartare
Köpte på ICA och jag får inte ens drivrutinerna att fungera!

Någon som har en sådan och fått igång det?

Windows XP har jag...
 
Sv: Ams Mp3

vet du något mer om den? tex märke? borde den inte synas som "usb masslagringsenhet" per automatik när du ansluter den till datorn?
 
Sv: Ams Mp3

Borde ja... Det ska liksom bara vara att tuta och köra.

"Support" är från Zeiger som inte svarar.

Och Tja AMS ska föreställa märket tror jag. Stod United på annonslappen men de brukar vara bra på att märka sina prylar.
 
Sv: Ams Mp3

Min mp3 säger likadant när jag ska försöka ladda den från mp3:n... Går jag in och laddar den via utforskaren fungerar det perfekt...
Lägg in den som en extra hårddisk och dra över musiken...
 
Sv: Ams Mp3

Fick byta dator till en som är flera år äldre och sedan hämta filerna via nätverket. Och nu har jag så bråttom att jag bara hann fylla den till hälften...
 
Sv: Ams Mp3

lite svårt när man har så lite information att gå efter vad den säger när det inte fungerar.
 
Sv: Ams Mp3

att man fick byta till en annan dator kallas inte för lösning utan tillfälligt löst ;)
 
Sv: Ams Mp3

Lösning, eftersom båda datorerna står hemma hos mamma och pappa och inte är något jag använder annars. Min har precis kommit hem från Europa-turné med Clawfinger.

Den datorn jag lånade måste det varit något knas med för det går inte att "installera" min nya HP-skrivare/scanner på den heller men använder man den gamla datorn så går det bra. Så man får skriva ut saker från den nya via nätverket.

Vilket krångel :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 347
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 491
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 958
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp