Amor Vincit Omnia knytgardiner.

Lilla

Trådstartare
Jag köpte gardiner till mamma i julklapp. Linneknytgardiner som det stod Amor Vincit Omnia på. Jätte fina! Nu vill mamma ha fler men det finns inga fler i vår tygbutik. Ngn som vet var man kan köpa sådana?

Sv: Amor Vincit Omnia knytgardiner.

Jag har sett sådana på Tygladan i Vänersborg!
Nu var det i höstas jag såg dom men det kan hända dom har kvar..
Vet inte vart du bor men det kanske går att ringa dit och kolla om de kan skicka?

Sv: Amor Vincit Omnia knytgardiner.

Kolla in textilboden,en helt underbar nätbutik där jag köpt massor av gardiner och dukar och är nöjd med allt.

Jag köpte gråa "rullgardinsknytgardiner" där med just Amor Vincit Omnia-tryck. Dock är det ca något år sedan,så om de finns kvar vet jag inte...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 652
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar