Ämne på hemsida?

C

_Chayza_

Är sugen på att skapa en hemsida som alla kan ta del av :)
Är inspererad av andras hemsidor, bl.a. som innehåller samlingar av hästnamn, efterlysningar på hästar och fakta om en spec ras.
Men jag vet inte själv vad jag skulle vilja att min hemsida ska handla om. Lite rörigt maybe men någon som har några ideer? :crazy:
 
Sv: Ämne på hemsida?

_Chayza_ skrev:
Är sugen på att skapa en hemsida som alla kan ta del av :)
Är inspererad av andras hemsidor, bl.a. som innehåller samlingar av hästnamn, efterlysningar på hästar och fakta om en spec ras.
Men jag vet inte själv vad jag skulle vilja att min hemsida ska handla om. Lite rörigt maybe men någon som har några ideer? :crazy:

Jag har nyss startat en sida för alla streetraceare i Uppsala, å den e mkt uppskattad :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 196
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 945
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 888
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 519
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp