Ammajouren- föl-stojouren

Iaraphel

Trådstartare
Är det någon som har numret till ammajouren, eller vad det heter? Dit man ringer om man förlorat sitt sto, eller föl?

Har iof inte gjort det, men A ska föla närsomhelst, och allt som kan gå fel har gått åt helvete så lika bra att gardera upp sig :crazy:

Så finns det någon som kan det som kan skriva det här (och om man nu inte får det enligt någon regel eller så här på buke så får ni gjärna PM:a men tycker inte att det borde fara något fel i det..)

Sv: Ammajouren- föl-stojouren

0733-14 13 16

Hoppas du inte behöver använda det. Utan att allt går bra...

Hälsningar Helen

Sv: Ammajouren- föl-stojouren

Kolla längre ner på sidan.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 827
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 317
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 664
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10