American Saddlery?

Sv: American Saddlery?

jag har en american saddlery, circle A. Den är mörkbrun med massa blommönster och silver detaljer, super skön att sitta i och jätte bra kvalitet! En Bild!:) Om det funkar:crazy:

Jag sökte på www.Americansaddlery så fick jag fram en hel del av deras sadlar. Verkar som i mina ögon vara sadlar av helt ok.
Men det finns nog alltid nån som har erfarat nått dåligt med.

:crazy:hur gör man när man lägger in bilden då<???

putput!
Finns det någon som har något annat att tillägga om dessa sadlar?

jag har köpt en ranch sadel därifån. jätte nöjd.
bra kvalitet. prisvärda. jämt & fint mönster.

American saddlery gör bra ekonomisadlar. Men dom har mest lågbudgetsadlar i sitt sortiment.

Har en här och det är en helt okej sadel med ordentlig bra bom och helt okej kvalitét. Inte min typ av sadel just den då, mer ranchmodell och inget krims krams men en bra sadel för sitt syfte!

Det är den enda AS jag har sett och klämt på dokc.

Min Old Timer Roper från K&B Saddlery är en Circle A, bara det har en K&B brand märket på. Har haft den i många år och den har sett många tuffa tag från att slapp hem ved eller en frisky ung hingst.
Bygg´d på en Steele Glassfiber Bom 15" seat.
För $650 är jag nöjd.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 588
Senast: Elise4321
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 622
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 939
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka