Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrattar så jag inte kan andas här
Trodde aldrig jag skulle sakna Google translate, men nu känner jag att det är ju helt fantastiskt. Vad fan har de använt och vad skulle originaltexterna ens innehålla?
Och varför innehåller varje produktnamn så många ord??
google translate tycker jag att fungerar riktigt bra ändå, det här är så sjukt mycket värre.Skrattar så jag inte kan andas här
Trodde aldrig jag skulle sakna Google translate, men nu känner jag att det är ju helt fantastiskt. Vad fan har de använt och vad skulle originaltexterna ens innehålla?
Jag misstänker det kommer rulla huvuden ... så stort företag och fixar inte lanseringen ...
To be fair; när IPhones egen karttjänst lanserades (de kunde ju inte låta sina användare använda google maps) så fanns inte Göteborg.
Man har ju hört ordet teacup dog men det här tar det hela till en ny nivåBajspåsar presenteras:
Vi har hundar och vi vet vart dina händer går. Vi vill att de ska hålla sig säkra, rena och giftfria, vilket är därför vi garanterar att våra Jordklassade hundpoo-väskor är 100 % läckagesäkra, extra tjocka och starkta! Även om våra hundavfallsväskor är supertuffa, är de fortfarande lätta att öppna och använda så att du inte fumlande runt när det är dags för affärer.
Enligt info har de volym på 1 milliliter
Sen är väl inte alla annonser deras heller? De är ju lite a la Wish, säljare kan lägga in sina annonser. Utöver att Amazon även har egen försäljning förstås.
Amazon saljer val mycket fa egna varor, men jag skulle gissa pa att de har ganska tight kontroll pa vad och hur saker or ting saljs, eftersom det paverkar deras varumarket - de vill ju inte vara Wish eller Blocket typ. Kan kolla med en van hur det ser ut - hon brukade jobba som produktansvarig for tradsgardsmobler for Amazon UK. Jag vill mig minnas att just produktbeskrvining och SEO var en del av hennes jobb, men inte 100% saker.
I nån nyhetssändning sa de att amazon tackar för alla rättningar folk skickat in.Jag känner att vi behöver 2 nya reaktions emoji just till den här tråden och
Det hela är obetalbart. Har någon hört ifall det kommit någon kommentar från Amazon om vad som måste vara en oerhört genant lansering. Helt ärligt begriper jag inte varför man inte tagit ner sidan.