Am. hoppschabrak

Sv: Am. hoppschabrak

www.erikshastshop.com har Jacsons am hoppschabrak, tror de kostar 149 eller nåt där. De kanske inte finns på hemsidan, men ring till butiken för de har dom garanterat inne! (var där för ett par veckor sen)

Annars är väl Eurohorse och Stockholm Horse show bästa stället att köpa billiga schabrak på? Kan du få rätt så fina också som du kan pruta ner.
Flädie i Lund har många schabrak (har både t.ex. Lamicell, Equilline, BR osv och även billiga, men de har ju dock sämre passform...) till ett väldigt bra pris!
Annars tycker jag Hööks schabrak är helt okej i kvalitet, pris och passform, och rätt så snygga är dom också.

Senast ändrad:

Jag tycker väl inte de är något snygga de med guldtramset men eftersom ts skulle ha som slit och släng kanske det inte spelade någon roll. :)

nu är jag himla sällan på hööks men jag köpte ett par sådana när de sålde ut den modellen ser inga andra på hemsidan.. men jag är trött nu :p

Ut och kolla på Tradera, där finns det även oanvända Am hoppshabrak som du kan få till riktigt låga priser;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Fetaost
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka