Am. hoppschabrak

Tigertofflan

Trådstartare
Var hittar man billiga (typ under 200 kronor) sånna? Tänkte köpa in ett par stycken o ha som lite slit o släng, men hittar inget skoj. Tips?

Sv: Am. hoppschabrak

börjes har, ... men det beror ju på vad du menar med "skoj" :p

Vart har du letat?

Börjes är svårt att beställa ifrån, skulle hellre åka dit. Deras schabrak storlekar är ju helmärkliga.

Jag köpte ett billigt Jacson för 150kr nåt.. skönt att ha varma dagar. Köpte det på Landäng i Skurup. Du kanske är ute efter nån webbutik?
Flädie har en hel del.. osäker på billiga am.schabrak dock..

Ja, Jacsons har jag också sett, men har inte hittat nån webshop som tar in dom.

Cronis: Ja, börjes storlekar på det mesta är himla märkliga.

Jag tycker att hemsidan Maggies.se har väldigt fina schabrak under 200:-, men då måste du såklart betala en del frakt som jag har för mig kostar 79 kr (?)

Maggie har fina.
Beställde därifrån i somras, och behöve ha snabbleverans, och fick mitt på 3 dagar och behövde inte betala extra för det. Toppen!

horze.se har hoppschabrak för 99 kr. Finns inte i så många färger, bara blått, grönt, rött och vitt men dom har fraktfritt just nu iaf :)

Jacson´s amerikanska hoppschabrak tkr jag är väldigt dålig storlek på. Finns bara i full, och den storleken är på tok alldelles för liten för min 17" prestige sadel... Annars har jag inget emot dem, bra och snygga schabrak till bra pris :D

Var hittar man billiga (typ under 200 kronor) sånna? Tänkte köpa in ett par stycken o ha som lite slit o släng, men hittar inget skoj. Tips?

Ullared!!:idea:

superbilliga och i massor av färger, ingen kvalitet direkt men underbara som slitosläng..

69 kr tror jag....jag har massor:rofl:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Fetaost
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka