Alvedonreklamen

Sv: Alvedonreklamen

Får inte upp sidan, men har sett reklamen, antingen en Maremma eller Pyreneerhund skulle jag kunna tänka mig.

Såg reklamen exakt nu och upptäckte den lilla yorken som satt under och skyddade sig mot regnet. Så himla gulligt.

Ja visst är den söt reklamen! Den stora ser så himla go ut! Isbjörn liksom :love:;)

Får inte upp sidan, men har sett reklamen, antingen en Maremma eller Pyreneerhund skulle jag kunna tänka mig.

Ok tack. Maremma hade jag inte hört talas om, men de va ju lika!
Men Maremma används huvudsakligen som herdehund enligt rasstandarden. Medan det på Pyreneerns rasstandard står "Rasens nutida roll har blivit den trogne sällskapshundens". Så de är två skillda raser egentligen? måste läsa på om dem! Verkar urfina båda två :d

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
636
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka