Alting nytt

Åh, vilka underbara creamisar! :love: :love: :love:

Ser att du har två honor med "blod från" Enebackens, det är där min self cream-hona kommer ifrån, Enebackens Chautea :)

Tack, dom är super goa mina creamar :love:

Jodå, båda mina töser har Enbackens blod i sig. Får snart hem en self creamtös som är engelsk import. Är så glad att jag får in lite nytt blod och inte bara Trollstugans och Enbackens som är vanligast :crazy: :)

Vad har din cream för pappa? *nyfiken*

Marshas Vayne heter han, men han är inte cream, utan P.E. White.
Mamman heter SCH Enebackens Chartreause btw :)

"Account Frozen.

The page you are looking for has expended its monthly bandwidth allowance and will be frozen until more is purchased or its bandwidth is reset."

:(

Jag såg att den inte funkade. Kommer att lägga upp den på ett annat ställe. Hojtar till när det är klart. ber om ursäkt :crazy:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 115
Senast: Thaliaste
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30