Älskade Mojje R.I.P

A

Anna981

Idag hände det en mycket hemsk sak...jag bara gråter å gråter...
På väg till skolan imorse fick jag ett telefonsamtal om att min älskade kisse hade blivit påkörd. Min granne hade hittat honom på vägen, död...:cry:
Den som kört på honom hade bara åkt vidare...
Jag är helt förstörd, jag älskade den katten så otroligt mycket. Jag kommer aldrig att sluta sörja honom... Han var bara 9 månader gammal, min lilla heffaklump... Tjock och go... alltid lugn och snäll...och mammakär!:love:
Det var så hemskt att se honom ligga livlös alldeles blodig om nosen...jag ser knappt vad jag skriver för alla tårar...:cry:
Han sov varje natt på min huvudkudde...ibland väckte han mig mitt i natten och ville gosa...
Jag saknar honom så, jag vill inte att han ska vara död...
Det känns som jag aldrig kommer att bli glad igen... Mina djur beyder verkligen ALLT för mig...jag tycker så mycket om honom... Jag vill ha honom tillbaka...
Jag hoppas innerligt att han dog omedelbart och slapp plågas... Oansvarliga bilförare som inte kan stanna...hoppas han/hon sover dåligt inatt...
Stor eloge till min granne som stannade kvar med mig, trots att hon var sen till jobbet, när jag satt på vägen och grät vid min döda katt...
Älskar dig Mojje, för evigt...

Sv: Älskade Mojje R.I.P

Det är aldrig kul när ens djurs själv försvinner från jordens yta. Och absolut inte när de dör unga och friska. Men Din lille kissekatt har ett väldigt bra liv bakom molnen på andra sidan regnbågsbron nu. Det enda han saknar är hans familj som verkligen älskade honom och allt han vet är att ni en dag kommer vara tillsammans igen.

*Tröstkramar*

Jag tror nog inte att han fick lida. Men tråkigt är det i alla fall.

Åh, tack!
Tårarna sprutar ännu värre nu efter ditt fina inlägg! Vi får hoppas att det stämmer...
Jag vill bara att han ska komma hem igen...

Jag är så ledsen för din skull. Sitter här och tårarna rinner när jag läser vad som hänt. Många tröste kramar.

Tack, tröstkramar behövs... Jag visste att jag skulle bli enormt ledsen om det hände han någonting men att det skulle bli så här jobbigt hade jag aldrig kunnat föreställa mig...
Det kom så plötsligt, från att ha gosat med honom i sängen på morgonen till att en timme senare sitta vid hans livlösa kropp...
Jag känner mig så maktlös, jag vill inte att han ska vara borta!
Min underbara misse...

Många tröstkramar! Att förlora ett älskat djur är så hemskt, ens eget djur blir alltid så speciellt och underbart.
Han kommer alltid att finnas hos dig!

fy 17 vad hemskt :cry:

vart alldeles kall i kroppen. Men nu är han med min lilla diva, och hon kommer att ta hand om honom och ge honom massa fina möss att kalasa på tills han vet vart dom bästa jaktmarkerna finns :D

*stora tröstkramar*

Suck! Massor av medlidande sänder jag, min katt har varit borta 2 veckor på fredag. Han sov också på min kudde varje natt:cry:

Usch, jag läste din tråd om din katt precis...det måste ju vara värre att inte veta var den är och vad som har hänt...
Jag vet ju att min katt är i katthimmlen och har det bra...även om saknaden efter honom skär i hjärtat...
Jag hoppas din katt snart kommer hem välbehållen!

pys1 skrev:
Suck! Massor av medlidande sänder jag, min katt har varit borta 2 veckor på fredag. Han sov också på min kudde varje natt:cry:

Hur har det gått? Har kissen kommit hem?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 119
Senast: Rie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 555
Senast: Imna
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 368
Senast: LevelSkin
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 947
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30