Älskade Diva...

gul_zebra

Trådstartare
Diva som mått bra så länge trots sina problem med tumörer, grå starr och noll muskler i bakbenen blev plötsligt värre och hon mådde inte alls bra längre... Så vi var iväg till veterinären idag för avlivning. Hon skulle fylla 3 imorrn... :cry:

atsabit16.jpg

R.I.P
Diva
040103-070102

Sv: Älskade Diva...

OHH vad tråkigt!!:(

Men du är inte ensam,min lilla Tuffs fick också somna in i söndags:cry:

så jag vet Precis hur du känner dig....

Nej inte Diva! :cry: Man blir så ledsen när de gamla "forum-råttorna" försvinner...

Så sant så sant...

Och så måste jag stilla min nyfikenhet - du är vem då på r8forum? Antar att du sitter där iaf, kände igen burbilderna :p

Så sant så sant...

Och så måste jag stilla min nyfikenhet - du är vem då på r8forum? Antar att du sitter där iaf, kände igen burbilderna :p

Tss... Stephanie! :banana: Westmale är min lilla blåing från Lenas öl-kull :rofl:

Va fin hon va Diva. Det är svårt att ta det beslutet verkligen men man måste ju.

Själv han min råtta aldrig komma till vet för han dog igår :cry:
Hade begravning idag och jag kommer sakna honom en hel del.

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 953
Senast: Kilauea
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 609
Senast: pews1972
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 928
Senast: EmmaW
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 197
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar