älskaaar (L)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Reset_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 007
R

_Reset_

Är det bara jag här som fullkomligt ÄÄLLSKARR Dyons chaps i läder? Dom är så snygga och bra och.. alldeles underbara :love:

Sv: älskaaar (L)

Nej, men jag ääääääääääääälskar mina Graninge-stövlar.

ja det kan man ju undra... visa att man har råd kanske?? :idea:

Vad löjliga ni är. Ville bara säga att dom är väldigt bra och fina, och undrade om det var några mer som bara gillade dom. :love:

vet inte om dom är det, har aldrig prövat dom bara höjt priset på dom! (hehe)

Jo jag håller verkligen med dig! Skulle inte kunna vara utan mina! Stövlarna jag har, ett par Sarm Hippiqs (?) står bara och dammar. Tror att de som inte talar väl för dem inte har provat dem.
Tror knappt att det är någon elitryttare i Sverige som inte har ett par Dyonchaps!

jag har iofs "bara" de långa chapsen, men hujedamig vilka underbara.
ska införskaffa ett par korta nu till sommaren oxå så man slipper stövlar hela tiden.

jag har oxå sånna dom e helt underbara! :love: rider aldrig i mina stövlar..
har nån provat dom nyare, som är lite mer som stövelskaft? har tänkt köpa såna.. e dom oxå lika sköna?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 617
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V