Aloe Vera?

Sv: Aloe Vera?

Min ena katt tycker om det, min andra gör det inte. De har fått smaka i bland men jag ger dem inte regelbundet.

Dock känner jag en tjej som hade en katt med enorma hudproblem som nu är helt bra. Om det är tack vare Aloeveran vet hon inte, men katten äter aloevera och börjar klia sig om han inte får det.

Vi har en stor Aloe Vera planta som bl a krassliga katter gärna har tuggat på, när de blivit bättre har de låtit den vara.
Jag tror de inser själva hur mycket av den de ska äta och när de ska sluta.

Vi har en stor Aloe Vera planta som bl a krassliga katter gärna har tuggat på, när de blivit bättre har de låtit den vara.
Jag tror de inser själva hur mycket av den de ska äta och när de ska sluta.

Vill bara punktera att du inte själv äter av plantan för den är inte så bra att äta på... Där finns ett par hundra Aloevera arter, men det är endast ett fåtal som man kan dricka av...

Ojdå.. men det är inte farligt för katterna då? Dem verkar iaf ha blivit bättre av den.
Min sambos mamma är också återförsäljare av FLP så vi får alla möjliga sorters Aloe Vera produkter av henne som tandkräm, hårgele, deodorant, gel för sår och spray.

Ojdå.. men det är inte farligt för katterna då? Dem verkar iaf ha blivit bättre av den.
Min sambos mamma är också återförsäljare av FLP så vi får alla möjliga sorters Aloe Vera produkter av henne som tandkräm, hårgele, deodorant, gel för sår och spray.

Jag vet inte, men katter brukar klara det mesta, men det bästa hade nog varit om du hade ordnat riktig Aloe Gel till dem om du nu ändå har kontakter, eller hur? ;) ..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
453
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
725
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 207
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama