AllWebMenus

M

MaLu

Någon som använder det för att göra menyer? Jag tänkte försöka mig på det men vet inte riktigt hur det fungerar. Det verkar lite krångligt att lägga ut menyn på sidan och det jag inte fattar är vart man anger vart en länk skall gå?.

Någon som kan hjälpa mig?

malu
 
Jag har använt den när den var på ver.1 någonting men laddade hem den på nytt.

Kan hjälpa dig. Men behöver veta vilken version (lite el. pro) du använder.

Samt om du bara testat exempel eller skapar en ny osv.

men i gunden måste du markera ett item och då får du massa rader med information. Längst ner står URL om du klickar på den raden börjar det blinka på Mouse click. skriv in URL adressen inkl http:// i början.

Hjälper dig gärna.
 
Jag hade visst glömt bort att jag hade skrivit den här tråden. Jag använder Lite. Men nu förstår jag nog, hoppas att det fungerar.

malu
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 737
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp