Alltså seriöst!?

Sv: Alltså seriöst!?

Det lär väl vara mindre störande för hunden än kläder, skor och diverse annat krimskrams.

Det fanns nyligen en sådan här tråd... Mitt svar då som nu är att jag inte kan förmå mig att bli upprörd över något sådant med tanke på allt annat som vi utsätter djur för. Jag tycker dessutom de ser störtsköna ut :o även om jag inte skulle våga hålla på med färg så nära ögonen som de har på den ena.

*KL*
Kommer snart till Sverige också.Om det inte redan gjort det. Alla de små gulliga raserna som behandlas som barn måste ju bli färg glada här i vårta land också.*kräksmiley* :angel:

Såg just det här i en video för några år sedan och säger väl samma nu som då, inget för mig och mina hundar :D

Mycket ska man se innan ögonen trillar ur. Spa, pedikyr och massage är väl aldrig fel. Men färga pälsar i skarpa färger - nej. Visserligen växer ju deras pälsar ständigt så färgen klipps bort så småningom, men ändå - nej.

Men. Göra "mot" hundarna. verkligen? Ser hundarna verkligen så stor skillnad? Och det är ju hundar med trimpäls, de trimmas ju ändå. är inte det också något vi "gör mot hundarna" ? Är detta så mycket värre?
nä, jag tycker inte det. Kolla vad du äter istället, där har man något att bli upprörd över.

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Senast: Sel
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 196
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 867
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka