Erika Lundström
Trådstartare
Varför interagerade / connectade aldrig min häst med andra hästar. Hon gnäggade efter dom men i flock blev hon alltid utstött och ensam. Gjorde ont i mitt hjärta att se. Är det medfött? Hon var ranglåg ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför interagerade / connectade aldrig min häst med andra hästar. Hon gnäggade efter dom men i flock blev hon alltid utstött och ensam. Gjorde ont i mitt hjärta att se. Är det medfött? Hon var ranglåg ja
ja, det är nog den rimliga förklaringen, men de är också raka motsatser i många egenskaper som jag tänker kanske påverkar.@Mearas det är inte rasbundet . Handlar främst om hur hästen växt upp och hållits tidigare .
ja, det är nog den rimliga förklaringen, men de är också raka motsatser i många egenskaper som jag tänker kanske påverkar.