Allt om kanal 5:s CSI-spel

Sv: Csi traning camp- Festen

på vilket sätt är chipsen viktiga?
hur får ni fram fler misstänkta? Jag får bara fram pappan...

Sv: Csi traning camp- Festen

förhör pappan så kommer det fram misstänkta, sen förhör deu dom så kommer det fram folk som varit på festen. Chipsen är viktiga för att de sitter fasttrampade under mördarens skor..

Sv: kanal 5:s CSI spel??

Jag har löst tre fall där i alla fall.
Man måste fundera lite på vad som är viktiga spår etc, vad som kan ge något.
Försöka många gånger och glöm inte förhöra och göära husrannsakan hos de misstänkta, så får du bevis mot dem och kan prova att arrestera.
Kolla också på noteringar på varje person vad man hittills kunnat anklaga den för innan du bestämmer vem du tror är skyldig. generellt så är väl fingeravtryck och såndant som binder en person till brottsplatsen de viktigaste spåren.

Jag försökte först hitta och få pilar till alla föremål som ligger på brottsplatsen, och började sedan leta tex fingeravtryck på vattenglas och så. Sen tog jag fingeravtryck på misstänkta för att binda dem till brottet/platsen..

Jag har löst tre fall där i alla fall.
Man måste fundera lite på vad som är viktiga spår etc, vad som kan ge något.
Försöka många gånger och glöm inte förhöra och göära husrannsakan hos de misstänkta, så får du bevis mot dem och kan prova att arrestera.
Kolla också på noteringar på varje person vad man hittills kunnat anklaga den för innan du bestämmer vem du tror är skyldig. generellt så är väl fingeravtryck och såndant som binder en person till brottsplatsen de viktigaste spåren.

Jag försökte först hitta och få pilar till alla föremål som ligger på brottsplatsen, och började sedan leta tex fingeravtryck på vattenglas och så. Sen tog jag fingeravtryck på misstänkta för att binda dem till brottet/platsen..
haha okej tack för svaret...jag gjorde typ tvärt om hahaha...:Pmen jag HITTAR inga fler pilar/spår/bevis hur mkt jag än vrider o vänder...vilka har du klarat?:)

Gjort husrannsakan hos de misstänkta? hiottat några bevis hemma hos dem? underöäkt dessa för fingeravtryck och DNA?

kan man förresten kika runt i rummet på nåt sätt eller ser man det bara från en vinkel s.a.s?:o

CSI Training camp - chiffer

Någon som löst det senaste fallet på CSI´s training camp?
Det som heter chiffer.

Länk:
http://www1.kanal5.se/csi/spel/

Tänkte vi kunde hjälpas åt lite kanske?!
Jag har precis börjat..!

Vet inte om denna tråd kanske ska ligga under datorer, i så fall kan den väl flyttas!

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
2
Svar
27
· Visningar
2 350
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tisdagens premiär med unghäst-dressyr i Scandinavium var en succé, inte minst Christoph Hess domaromdömen efter ritterna ger det där...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 294
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar