Allt om kanal 5:s CSI-spel

Sv: Csi traning camp- Festen

Åååh. det känns inte som att jag hittar en enda vettig ledtråd. jag blir så irriterad.

:D

usch, Festen är mycket svårare än andra mordfallet jue :mad:

genom att samla in bevis, förhöra, ta DNA, och husrannsakan :angel:

Det göööör jag ju! Är det något bevis som är extra viktigt?

Chipsen på golvet, mejlen i datorn, fimpen i glaset, liggande hanteln (ska finnas en medecinburk men hittade inte den) du behöver göra husrannsakan, ta DNA och förhör.

Alla dessa bevis pekar ju på olika personer, och binder dem bara till platsen inte brottet?

Hahah nemen!
Jag hade inte ens provat fälla honom för jag tyckte jag hade så kassa bevis. Men tydligen gick det :rofl:

Nejdå, det kommer att binda EN person till brottet, för jag fick honom fälld. Vissa av bevisen är "planterade" av mördaren.

haha, jag blev oxå jätteförvånad, men mina resurser tog nästan slut så jag tryckte bara på arrestera :D
men läste du utsagon, där står det ju varför..

hur samlar man in bevis då? händer ingenting för mig, jag måste vara ovanligt korkad...

Tog migen stund att fatta dte med, du använder verktygen du har och "drar" dom till föremålet du vill undersöka..

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
2
Svar
27
· Visningar
2 350
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tisdagens premiär med unghäst-dressyr i Scandinavium var en succé, inte minst Christoph Hess domaromdömen efter ritterna ger det där...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 294
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar