Allt om bur till bilen

Någon som vet om man kan lita på Mims sida där man fyller i bilmodell och får fram vilka burar som ska funka? 😅 på sidan står det att jag kan få in en Mim XL enkelbur men jag tvivlar, i så fall är det precis 🙈

Jag ringde till aterforsaljaren har och fragade. Jag har konstaterat att Jag inte alltid ar sa duktig pa att mata, sa det var enklare att bara ringa, uppge bilmodell och de kunde svara direkt.

Jag har robust-burar i min bil. En i baksätet (på fällda säten) och en i bakluckan. Kikar på större bil i framtiden, vill köpa en xc90 eller xc60, och känns som att det lutar åt robust igen för att kunna få maximalt med plats även om det vore bekvämare att köpa något färdigt.

Bur fick plats i bil och hund fick plats i bur 😁
20250416_151040.webp

Jag har en Passat från -13. Har haft allt från grindar, till Robust dubbel till MiM XL dubbel och tillsist nu en enkelbur från Artfex strl M men egentligen skulle en S fungera bättre.
Älskar min bil och köpte den från början för att kunna då plats med Schäfrar samt alla tusen hundgrejer.
Nu har jag en betydligt mindre hund och vill jag ha en till Kooiker får dom dela bur helt enkelt. Gillar inte luckan dock på Artfex, men valde den tack vare luckan då vi ibland behöver byta bil och då är Artfex den enda som går in. 😅

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
667
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vi hade en Artfex till gamla hunden som vi sålde när hon dog (då tänkte vi nog minst 5 år till nästa hund men nu efter 2 får vi hem en... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 487
Senast: ako
·
Övr. Hund Vi är i tagen att köpa hundbur till bilen. Har två hundar. En liten golden och en münsterländer. Behöver tips och råd. Vad ska man tänka...
Svar
4
· Visningar
1 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka