F
froggy
Någon mer än jag som tycker att det är tråkigt att bara hålla sig till en gren. Som vill hålla på med lite av varje. Själv så rider jag fritidsridning(ut i skog å mark),ibland dressyr på banan,hoppning,western och distans(inte så ofta,men händer ibland).
Orsakerna till detta är mest att innan min häst kom till mig så red den förra ägaren dressyr och hoppade lite med henne,men hästen hade ont i ryggen. Så när hon kom till mig så kollade jag upp det problemet då det tillslut vart ett besvär. Så då beslöt jag mig för att byta till westernsadel då dom flesta sagt att dom är bra och tyngden är inte bara på ett eller två ställen och trycker.
Så det har blivit/blir lite oilka grenar..
Någon mer som inte bara håller sig till en gren,utan fler?!
Orsakerna till detta är mest att innan min häst kom till mig så red den förra ägaren dressyr och hoppade lite med henne,men hästen hade ont i ryggen. Så när hon kom till mig så kollade jag upp det problemet då det tillslut vart ett besvär. Så då beslöt jag mig för att byta till westernsadel då dom flesta sagt att dom är bra och tyngden är inte bara på ett eller två ställen och trycker.
Så det har blivit/blir lite oilka grenar..
Någon mer som inte bara håller sig till en gren,utan fler?!