Allt det här om passet

J

Juvelflickan

Hejsan!

Usch.. Jag blir lite nervös och förvirrad med allt det här med passet nu faktiskt :crazy:
Vad är det som skall finnas med i passet? Är det liksom vaccination, certifikat, ryttarlicens m.m.?

Jag är verkligen oerhört tacksam för svar :bow:

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Sv: Allt det här om passet

Vaccinationer ska vara med.
Vad tänker du på för certifikat? :confused:
Ryttarlicensen kan du ju sätta in om du vill men alltså den MÅSTEinte ligga med i passet.

om jag har förstått rätt så ska man skicka in:
orginal registrerings bevis
chipmärkningsrapport
konturdiagram
så får man passet.

Juvelflickan skrev:
Hejsan!

Usch.. Jag blir lite nervös och förvirrad med allt det här med passet nu faktiskt :crazy:
Vad är det som skall finnas med i passet? Är det liksom vaccination, certifikat, ryttarlicens m.m.?

Jag är verkligen oerhört tacksam för svar :bow:

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
Gå in på Sifs sida så hittar du vad du behöver! Här får du bara halva svar ibland.

Nej, alltså jag menade inte så.. :confused:
Jag har passet och så.
Men jag har ju alltid visat upp ryttarlicens, registreringsbevis, hästägarförsäkran, vaccinationsintyg m.m. Men nu när man har passet är väl meningen att allt skall ligga i passet, eller?
Eller rör jag bara till allt :crazy:

Tacksam för svar :bow:

Hahaha! Tack :D

Jag fick våra pass för ett par veckor sedan och funderade lite över detta med vaccinationerna. Det står att man ska skriva in vaccinationer utöver hästinfluensa. Detta skulle alltså betyda att man kommer behöva släpa på två böcker fortsättningsvis - ett med vacc och det andra passet. Men vet kommer i morgon för att vaccinera, så jag får väl mina svar då antar jag...

Annars är det väl vettigt med någon form av "mapp" att samla alla papper i, så har man allt på ett ställe. Har man så flera hästar har man mappar i "deras" färger för att underlätta för sig själv...

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 633
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur