allroundsadlar.. vad tycker ni?

misan

Trådstartare
har kikat på:
globus loke
knights sir john
zaldi jupiter

erfarenheter och åsikter om dessa tre?? (finns fö hos eriks hästshop)
jag har aldrig sett nån av dem i verkligheten och vill därför höra från er hur kvaliteten är osv..
priset skiljer inte mycket, men det kan ju finnas andra saker som gör det?

vet ni förresten fler ställen där de här sadlarna finns att få tag på?

Sv: allroundsadlar.. vad tycker ni?

Globus Lokeär bra för det priset, är dock sämre kvalitet än vad deras dyrare sadlar är.

Knights har bättre kvalitet på lädret på deras allroundsadel än vad Loken har, men den när ju också mkt dyrare.

Tycker Zaldi royal är bätre än jupiter...

Ska du köpa sadel tycker jag inte du ska handla hos Eriks (dålig service. Efter att jag varit stamkund och handlat där för ca 30 000 de senaste åren, tyckte de tydligen att de kunde skälla ut mig för att jag ville lämna tillbaka ett täcke...) Handla hos Zanna (sadel.se) eller Anna (horsefarm.nu)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
31 000
Senast: Åsa A
·
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra... 53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
46 702
Senast: Klara
·
Utrustning Skulle behöva lite hjälp av er sadelkunniga här på buke! har som många andra funderingar över sadlar Jag rider ett varmblod/har på...
Svar
7
· Visningar
1 520
Senast: Gimlan
·
Hästvård Min häst har nu gått på bete 1 vecka, och ska gå 1 vecka till innan jag gör något drastiskt. Men jag tänkte ändå kolla upp lita saker...
Svar
13
· Visningar
3 972
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur