Jag försöker undvika att göra det igenJag har börjat med att köpa upp halva Vinted igen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker undvika att göra det igenJag har börjat med att köpa upp halva Vinted igen![]()
Det är verkligen inte lättJag försöker undvika att göra det igenHar köpt rätt mycket nu när jag gått upp i vikt och så är jag kär i ytterligare ett par byxor och en klänning. Båda är egentligen lite för dyra om jag räknar med frakten, men så fina
![]()
Skulle också behöva titta över mina bilder. Blir så avundsjuka på alla som har så fint ljus i sina bilder.Men skulle verkligen behöva ordna med bättre belysning till Mina annonser, bilderna ser väldigt "B" ut .
Får bli till semestern.
Den klassiska " testa alla bläckpennor" gillade jag som barnNog klassas det som rensning när man sätter ungarna på att rensa målarlådan ?![]()
Jag med !Den klassiska " testa alla bläckpennor" gillade jag som barn![]()
Fyra grejer ut och en in är väl helt okej ur rensningssynpunktHär skramlade det till så jag har fått en bh, en kjol och två par benvärmare sålda. Men så råkade jag visst köpa ett par rosa demoniaskorFast om de passar så ska jag sälja det andra paret jag har som är för stora så jag hoppas att det kommer att gå ca +-0
Absolut! Men skorna var mycket dyrare än allt det andra tillsammansFyra grejer ut och en in är väl helt okej ur rensningssynpunkt![]()
Går att stänga av early bird på Vinted, inne på inställningar. Hört att många har haft problem med det.Tyvärr får jag tillbaka den där EarlyBird-affären då den inte verkar kunna levereras till henne i polen![]()
Japp, har lyckats men en beställning hann slinka igenGår att stänga av early bird på Vinted, inne på inställningar. Hört att många har haft problem med det.