Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant!
Det blir en väääldigt lång väg till den miljonenMen det är början på en miljon!
I know så himla slumpmässigt?Det är lite intressant att se vad som lockar köpare.
Ett par slitna ridskor har fått massor av tittar och favoritmarkeringar, medan en superfin kavaj i närapå nyskick inte fått en enda favoritmarkering?
Helmärkligt. Samma pris ocksåI know så himla slumpmässigt?
Det är lite intressant att se vad som lockar köpare.
Ett par slitna ridskor har fått massor av tittar och favoritmarkeringar, medan en superfin kavaj i närapå nyskick inte fått en enda favoritmarkering?
Ehm, gamla slitna (och framförallt använda) skor lockar gärna till sig ett viss klientel om man säger såHelmärkligt. Samma pris också
Åh nejEhm, gamla slitna (och framförallt använda) skor lockar gärna till sig ett viss klientel om man säger så
Undrar om jag ska lägga till några nollor på prisetEhm, gamla slitna (och framförallt använda) skor lockar gärna till sig ett viss klientel om man säger så
Jag brukar läsa på ett internationellt vintedsubreddit och där är faktiskt säljare som har provat det med tydligt använda skor och då har fått sålt mycket lättare än med ett billigare pris. Men de flesta där verkar vara från England och nedåt Europa så jag vet inte om det hade funkat härUndrar om jag ska lägga till några nollor på priset
Tack för "sparken i baken", la precis upp ett par bhar och tre bikinitrosor (oanvända), skönt med nått som är relativt lätt att fotografera att jag har typ 3 sopsäckar kläder att fota fortsätter jag ignoreraHoppsan, fick plötsligt sålt två bh' ar som jag lade upp i höstas.
Jag har också sålt för 50 kr nu under kvällen. Ska vi fira ?Kors i taket, en bh och en bikinitrosa sålda under natten, vad skönt! Bara 50 kr in, men det är pengar det med