Allgerivänlig kattras?

Sv: Allgerivänlig kattras?

Är du kattallergiker ska du nog inte köpa katt alls? Beror förstås på hur allergisk du är. Men det finns inga katter som inte ger allergi, bara mer eller mindre. Men det är mer induviduellt om en katt avger mkt allergen eller om den inte gör det.
 
Sv: Allgerivänlig kattras?

Är du kattallergiker ska du nog inte köpa katt alls? Beror förstås på hur allergisk du är. Men det finns inga katter som inte ger allergi, bara mer eller mindre. Men det är mer induviduellt om en katt avger mkt allergen eller om den inte gör det.

jag inte allgeri. jag vill veta hur katt.
 
Sv: Allgerivänlig kattras?

Jag säger som bengeten, det finns inga katter som är helt allergifria. Men det finns de allergiker som tål exempelvis Sphynxar, Devon/Cornish Rex eller Sibirisk katt :)
 
Sv: Allgerivänlig kattras?

Jag har två rexar (cornish rex) :love: som är allergivänliga (dock tål inte alla dem men de flesta) .
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
162
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
171
Senast: MJLee
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp