Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte verka otrevlig men NEJ inte i min tråd :P här ska det skrivas varför dom som inte tävlar inte tävlar
Men på fredag eller lördag ska jag sammanfatta det som skrivts och eventuelt ställa en ny fråga
Nu blev jag inspirerad
Jag ska försöka skriva en sån... håller på att jaga på brorsan om hemsidan också sen ska ni inte ha någon anledning att inte tävla!! (eller en mindre i alla fall...)
Kan ni inte skriva här vad ni undrar över? Alla frågor ni kan tänkas ha från hur man tar sig till tävling, förberedelser, utrustning till rätt papper osv. Så får jag med så många detaljer som möjligt!
Kan ju ge lite kretik oxså :P schelin_j verken du eller hästen lär aldrig bli färdigutbildade även folk på vm nivå anser sig själva inte vara färdigutbildade
Det är för mycket på en gång.
För många vet för lite helt enkelt.
Mitt recept;
Mer blåbärsaktiviteter överallt och ofta. Ta hjälp av körklubbar, rasföreningar, brukshästklubbar, naturbruksskolor.
En gren i taget
Lånade vagnar
Alla blåbärsaktiviteter börjar med en "clinic" som beskriver TR, selar, vagnar, träning och tävling. Måste inte vara riktiga tränare. I början räcker det gott med någon form av faddersysytem.