K
Klorin
Okej alla kunniga, Tänkte försöka få lite andra synsätt på mina funderingar.
känns som om man kommer in och stör professorernas diskutioner i detta intressanta forum .
Gillar att läsa här, och kombinerad det med min dressyr ridning...
speciellt Susans förklaringar som tom jag förstår
Läser mycket och gillar att fundera över och testa andras teorier gällande ridning och hantering av hästar, allt för att kunna ta godbitarna ur varje.
känner dock att jag behöver hjälp att reflektera över våra problem...
Då jag läser böcker med Barock/akademisk inrikting, så brukar jag dock pröva olika övningar.
gjorde tex en idag med att från marken låta hästens bakben träda in under tyngpunkten genom öppna på volten.
Men det hela slutade med ett skratt då varken jag eller hästen fattade vad vi höll på med .
Men alla har ju börjat någonstans så nu vill jag veta hur ni började att "tänka" ridning som ni gör nu...
hur gammla ni var vid tillfället.
Vad har ni för personligt mål med er träning?
och nu över till skryt delen, har läst mycket om mental träning. och de säger ju att det är positivt att skryta lite om sig själv
vad är din styka som ryttare?
styrka som ekipage?
vad är ni mest stolta över som ryttare?
väntar nyfiket på era svar
känns som om man kommer in och stör professorernas diskutioner i detta intressanta forum .
Gillar att läsa här, och kombinerad det med min dressyr ridning...
speciellt Susans förklaringar som tom jag förstår
Läser mycket och gillar att fundera över och testa andras teorier gällande ridning och hantering av hästar, allt för att kunna ta godbitarna ur varje.
känner dock att jag behöver hjälp att reflektera över våra problem...
Då jag läser böcker med Barock/akademisk inrikting, så brukar jag dock pröva olika övningar.
gjorde tex en idag med att från marken låta hästens bakben träda in under tyngpunkten genom öppna på volten.
Men det hela slutade med ett skratt då varken jag eller hästen fattade vad vi höll på med .
Men alla har ju börjat någonstans så nu vill jag veta hur ni började att "tänka" ridning som ni gör nu...
hur gammla ni var vid tillfället.
Vad har ni för personligt mål med er träning?
och nu över till skryt delen, har läst mycket om mental träning. och de säger ju att det är positivt att skryta lite om sig själv
vad är din styka som ryttare?
styrka som ekipage?
vad är ni mest stolta över som ryttare?
väntar nyfiket på era svar