Alla hjärtans dagpresent till sambon

Mirre

Trådstartare
Vill ge sambon något riktigt bra men har noll idéer på vad. Inte bara för att det är just den dagen utan för att han helt enkelt är värd lite extra uppskattning för allt han gör för oss. Någon som har någon bra idé?
 
Vad gillar han att göra? Jag tycker det är kul att ge samt få upplevelser - allt från en middagsupplevelse, till massage eller bio eller ost och vinprovning. Annat förslag är att ge en kurs i ngt, tex matlagning, fotografi eller liknande beroende på intresse. Sen kan priset och utbud på kurser variera beroende på var du bor.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 837
Senast: SiZo
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
436
Senast: Wysiwyg
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag behöver någon bra näring till växterna utomhus. Främst i växthuset, där det växer bland annat paprikor och tomater som gillar att...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 272
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp