Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Firar ni den?
Vad ska ni göra i år?
Vad skulle ni ge till någon ni ganska nyligen träffat?
Vet inte om han firar dagen överhuvudtaget faktiskt, men något vill man ju ändå ge
Firar ni den?
Vad ska ni göra i år?
Vet inte om han firar dagen överhuvudtaget faktiskt, men något vill man ju ändå ge
Ingenting .Vad skulle ni ge till någon ni ganska nyligen träffat?
Jag brukar aldrig göra nåt speciellt på alla hjärtans dag. Tycker som många andra att det är ett kommersiellt jippo typ. Men i år ska jag bjuda min pojkvän på en fine dining-restaurang som han älskar. Vi är generellt väldigt romantiska och visar varandra mycket uppskattning men jag kände för att göra så den här gången.
Firar ni den?
Vad ska ni göra i år?
Ja, alltså om man känner för att göra något sådant på alla hjärtans dag ska man givetvis göra det (det har ju också gått prestige i att vägra göra något sådant i vissa kretsar också ). Det är ju bara när man känner sig tvingad att ha paraktivitet och vara romantisk som det blir fel.
Men om du nyligen träffat killen är det väl inget vardagslunk? Är man nykär brukar allt ju kännas helt fantastiskt bara.En anledning att bryta vardagslunket lite