C
chaarliaejh
Sv: Alla era djur som ni nånsin hafft..
Har haft:
• En jättestor katt, blandning mellan norsk skogskatt och något mer. Blev runt 15 (?) sen tog vi bort honom pga. att han hade fel i ansiktet och vi ville inte operera han mer.
• 2 kaniner, den ena vart 5 och den andra 12.
• 6 stycken möss.
• Tre stora akvarium, vet inte alla fiskar, vart ju en hel del. Förutom sånadär minihajar i ett av dom som jag och min bror jämt bråkade om vems den största var!
• 2 marsvin, dog för inte så jättelänge sen. Eller vi lånade bara ett för vårat blev ensamt och dom hade sitt själv också och ville inte ha kvar det.
• En till katt, blev bara 11 månader för han blev förgiftad och hela halsen-magen blev förstörd.
• En häst, fick problem med benen och ryggen och lämnades tillbaka. Misstänker att hon inte ens finns längre.
Har nu:
• En katt vid namn Charlie Chapline, fyllde 6 år den 22 mars.
• Ett marsvin vid namn Mira, fyller 5 2 dagar efter midsommar.
• En häst vid namn Gifted Lady, blev 11 år den 25 maj. Mitt hjärta!
Har säkert missat något nu, är nästan säker på att vi har haft fler..
Men isåfall lägger jag till det sen när jag kommer på det.
Har haft:
• En jättestor katt, blandning mellan norsk skogskatt och något mer. Blev runt 15 (?) sen tog vi bort honom pga. att han hade fel i ansiktet och vi ville inte operera han mer.
• 2 kaniner, den ena vart 5 och den andra 12.
• 6 stycken möss.
• Tre stora akvarium, vet inte alla fiskar, vart ju en hel del. Förutom sånadär minihajar i ett av dom som jag och min bror jämt bråkade om vems den största var!
• 2 marsvin, dog för inte så jättelänge sen. Eller vi lånade bara ett för vårat blev ensamt och dom hade sitt själv också och ville inte ha kvar det.
• En till katt, blev bara 11 månader för han blev förgiftad och hela halsen-magen blev förstörd.
• En häst, fick problem med benen och ryggen och lämnades tillbaka. Misstänker att hon inte ens finns längre.
Har nu:
• En katt vid namn Charlie Chapline, fyllde 6 år den 22 mars.
• Ett marsvin vid namn Mira, fyller 5 2 dagar efter midsommar.
• En häst vid namn Gifted Lady, blev 11 år den 25 maj. Mitt hjärta!
Har säkert missat något nu, är nästan säker på att vi har haft fler..
Men isåfall lägger jag till det sen när jag kommer på det.