Alla dessa färgtrådar...

Sorbe

Trådstartare
De där färgtrådarna som dyker upp nästan varje dag under Utrustning, "Vilken färg passar min häst bäst i?" "Ska köpa nya schabrak, vilka färger ska jag köpa?". Det börjar bli väääldigt jobbigt med sånna trådar hela tiden. Nej, jag läser dem inte, men de poppar ju upp hela tiden och kanske är bättre om man kan nåla en och låta den vara öppen för alla att fråga och disskutera i? Och även när det kommer nya, att slå ihop de i den istället. Skulle vara mycket lättare och då får säkert folket lite tips på vad som passar en utan att behöva göra nya trådar hela tiden!

Sv: Alla dessa färgtrådar...

du har ju nyss svarat i en :smirk:

Gnägg ska det vara på, jag hinner inte själv med alla färgtrådar alltid så ni får jättegärna skicka synpunkt så att de hamnar rätt.
Just nu har jag fullt sjå me alla bildstölder.:angel:

Men so, jag läser inte ALLA, hoppade in och kommenterade i en bara. Take it easy!

Ah, så man ska typ anmäla dem så du får en kommentar om det?

Det vore fint, för jag hinner inte se alla dessa färgtrådar. Vissa är uppenbara och andra inte.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 252
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar