All Breed Pedigree?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 496
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

ssannna

Jag vet inte om tråden ligger rätt, gör den inte det så är nån säkert snäll och flyttar den rätt.

Iaf, den är sidan, all breed pedigree, jag har sökt lite på härstamningar, och tycker att den är rätt bra :) Det finns en del tecken i stamtavlorna, och jag hittade en teckenförklaring, men jag lyckas inte luska ut vad en röd stjärna efter hästens namn betyder. Om nån har koll så skulle jag vara mycket tacksam för svar!

Sv: All Breed Pedigree?

Eftersom vi inte ska föra diskussioner om andra sajters funktionaliteter här på forumet, så hör frågor om Allbreed inte hemma på forumet alls! Det är därför alla trådar om den sajten försvinner.... :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 944
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 506
Senast: miumiu
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 490
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 179
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18