Alfabetisk ordning?

martha

Trådstartare
Finns det något av standardprogramen som man bara kan mata in olika "ord" och sedan få dom i alfabetisk ordning??
:rofl: Nån som fattar ?:D
 
Sv: Alfabetisk ordning?

Man kan göra det i Word också.
Skriv ner alla ord i en rad och gå in på tabell (man behöver inte lägga orden i en tabell!) - Sortera.
 
Sv: Alfabetisk ordning?

Cheeserica skrev:
Vad smart. :) Jag gissade att det skulle gå i Word också men visste inte hur.

/Erica

Hmm, det gick inte så bra :crazy: I Word alltså...jag måste vara osedvanligt korkad .....
 
Sv: Alfabetisk ordning?

N funkade det i word..innan hade jag 2 kolumner och då gick det inte så bra..men med bara en funkar det...fast det borde ju gå iallafall
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp