MadicDomino
Trådstartare
Idag tänkte jag att jag kör i hagen lite för Candy skall komma ihåg grunderna med vår träning (endast skritt och inga skarpa svängar). Då kommer en påse flygande och Candy backar, gissa vad som händer, bukgjorden spriken+ bröstan samtidigt rockarden ramlar bakot (som tur har man hjälm) och jag flygger rätt in i trä staket ! Har aldrig varit så mörbultad i hela mitt liv Fan vad hesmkt det var, ALDRIG ALDRIG MER SKITSELE!!!!! .. Hade till och med gått igenom sele (efter som funderat på sälja den som longerings gjord för billig peng) denna dagen och allt såg bra ut
Har ni varit med något likande ?
Frågan är nu hur jag skall göra, hästens ägare har ju sagt att hon skall köpa selen en dag, men jag vill inte värka på stridig... Eftersom annars kommer hela sommaren inte ha en ända körtur ! Hur skall jag "förhandla" med henne ?
Mvh
Eran Emma
Har ni varit med något likande ?
Frågan är nu hur jag skall göra, hästens ägare har ju sagt att hon skall köpa selen en dag, men jag vill inte värka på stridig... Eftersom annars kommer hela sommaren inte ha en ända körtur ! Hur skall jag "förhandla" med henne ?
Mvh
Eran Emma