Aldrig blivit så rädd i hela mitt liv!

JennyF

Trådstartare
Min älskling är inlagd på Strömsholm efter att ha ätit sömntabletter! :crazy: :cry:

Vaknar lite försiktigt imorse och hör min pappa säga att hunden har ätit sömntabletter, kastar mig upp och hinner med till den lokala kliniken som sätter dropp och skickar oss till strömsholm! Där fick han kol och måste ligga där tills imorrn!!! :cry: :cry:

Min lilla älskling!! :cry:

dom låg i min pappas låda bredvid sängen... lådan var liite öppen och där låg lite godis (ej hund) så han kände lukten och kom in i lådan, åt upp godiset, och ett läppsyl och pillerburken... lr pillren var utspridda under vardagsrumsbordet och där log 80 tab. och pappa visste att han ätit ungefär 8-10st och det var 100 i burken från början.

pappa sitter i telefonkö just nu för att höra om det hänt nånting...

Men jag undrar mest hur han mår, för han är ju vaken på ett helt nytt ställe, nya människor och utan matte! :cry: :crazy:

tillslut fick vi tag på dom och han mår bra, hjärta och andning låter bra men han är fortfarande "påverkad" och har svårt att stå utan att bakdelen viker sig...
så dom skjuter fram hemåkningen ett par timmar imorrn :crazy:

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 404
Senast: Migo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Känner mig väldigt uppgiven just nu. Problemet är att min hund har helt tappat förtroendet för främmande människor i hanteringen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 732
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 896
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka