Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är 24 år och yngst av de som rider AR i mitt stall. Men jag har aldrig kännt av det. Jag behandlas som alla andra. Men det tycker jag att jag har gjorts då jag red tysk dressyr med.
Jag var på träningsläger hos mina tränare i förra v. Där var en 14-årig tjej som var jätteduktig! Hon har ridit för vår tränare i ett par år redan. Hon ska visserligen tävla lite också.
jag är 16 och började när jag var fjorton. dock var hästen skadad så första året blev det bara teori. sedan var hästen tvungen att avlivas och nu har jag köpt en tvååring men jag har lite andra hästar som jag tränar på och jag försöker verkligen lära mig så mkt som möjligt så att ingen dressyrtant ska kunna komma och säga åt mej att jag måste rida med gummisnodd för att hästen går i så lång och låg form.... typ
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.