Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Antar att du menar i dressyrlag....?
Vet att det ingick 4-åringar i vissa div 2 lag förra året i vårat distrikt men dom gick bara den klass som dom var tillåtna att starta dvs LB!
Hoppas det hjälpte lite....
Tack för svaret
ja jag menar dressyrlag annars så hade jag inte lagt den på dressyr
Så det är inga speciella regler för hur unga hästarna får vara för att ingå i ett lag??
Jag pratade med ridsportförbundet om detta när jag själv hade en 4-åring, och det är precis som Oliwen skriver; man får starta i lag i de klasser där det är tillåtet att starta en 4-åring. Och man får bara starta EN klass med 4-åringar.
Gravid - 1år Bara äl+2 här så inget spännande på G. Efter förra ägglossningen hade jag ju alla möjliga konstiga symtom så kommer ju inte våga tro på...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.