albino kanin

S

shallowxx

hejsan!
föder upp gotlandskaniner....
har nu fått en albino "färgad" unge och då är det så att jag undrar varför ögonen ser lite blå ut?? de är ju röda och rosa men de ser lite blå ut.... knasig beskrivnig kanske , men jag hoppas att nån fattar :confused:

Sv: albino kanin

Är ungen albino då, så att den inte är vit med blå ögon?

Sv: albino kanin

det är ju lite det jag undrar...
ögonen är ju röda! helt klart.... men de skiftar i blått i solljuset å då undrar jag om det bara är hornhinnan kanske som bryter ljuset så att det ser ut som att det skiftar i blått,,, eller om den inte alls är albino... krångligt................... :crazy:

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 170
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 046
Senast: Amha
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 127
Senast: Bulldoozer
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama