• Trav
  • Trådstartare Trådstartare tizzla
  • Startdatum Startdatum
T

tizzla

När Man åker till åland och startar hästar vad finns det för regler då?
Vi hade tänkt att åka Men har aldrig gjort det förut :)

Varifrån kan man åka? Måste Hästen vara vaccinerad?:confused:

Sv: Åland .

Finns väl inga speciella regler.. tror inte det iaf :confused:
Du kan åka Eckerölinjen från Grisslehamn men man kan åka från Kapellskär också.

Har inte hört att det ska vara ngt... tänkte åka över med "Licenshästen" i början av Maj.
Lättare att "skrapa ihop" poäng där än vad det är i Formel 1 loppen (P21) här hemma...

Jo Vi kommer inte med någonstans här hemma så vi tänkte åka över :)

Var hittar man propositioner? har bara prop för April :confused:

Vi for över för några år sedan med Eckerölinjen och det var supertrevligt. då hade vi nog bara passen med till hästarna. Smal bana minns jag att det var...

hej.. åland här.. det är bara att åka över med färjan från antingen grisslehamn eller kapellskär. banan blev omyggd år 2000 så vi har en stor och fin bana nuförtiden. all info du behöver finns på hemsidan eller om det finns frågor kan man ringa till verksamhetsledaren. finns nummer där också. han fixar allt med bokning av biljetter o dylikt också när man anmäler hit. det är säsongspremiär den 20 april.

Kom igåg att det är skarpa KURVOR :) många galopperar bort sig där ;)

Kurvorna blir nog inga problem för min lilla pålle på 1.47 :D :angel:

Tror inte dom är sååå farliga.
En av "mina" kuskar vill ta dit min korta Vallack till Lunchtravet med 40´ i 1:a pris, å han säger att banan är precis som Gävles (Byggd med den som "förebild").

Ja vet inte riktigt , En Kompis har snart sin kvalklar så vi tänkte att vi ska åka när vi har 2 att ta med ! :)

Är det Väldigt lätt att komma med där borta? ,

Förresten när tänkte ni åka dit? jag siktar på 11/5 prop 4med "Licenshästen" och sen Lunch för Black Runner runt Midsommar.

Hur går det med Black runner?? Har intevart start på ett bra tag väl? Vintervila?

Hur går det med Black runner?? Har intevart start på ett bra tag väl? Vintervila?

Nejdå han startar då och då... :crazy: Tyvärr inga framgångar! Ngt som stör, för han tar inte i ngt.. "skiter" i det på upploppet trots att han var överladdad och galoppade i starten och kommer in med låg puls.
Är "felet" på spåret ska prova i provlopp den 14:e sen kan det bli start 20:e el om det var 23:e.

Ahh, jag hade missat dom 2senaste starterna!

Tråkigt när det är någotsom inte funkar... Hoppsa att du hittar någon lösning!

hej och välkomna hit!!!
det är inte såå lätt att komma med här längre, brukar vara väldigt tryck på sommaren. men självklar ska ni amnäla juh!!!till mig då som sitter och tar anmälningar :)

Ja Vi ska göra det nu är det bestämt! :) Vet bara inte villket datum :D

va ju anmälningar idag, tror inte det var nå bukefalister med...?

Jo , jag vet.. Men Vi ska anmäla till ngn annan dag . som jag skrev i inlägget innan så visste vi inte villket datum vi skulle åka än! :)

Liknande trådar

Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
233
Skola & Jobb Jag har tänkt åka buss så mycket som möjligt till universitetet för att slippa krångla med parkering. Men hur är smidigast att åka...
Svar
4
· Visningar
400
Senast: MiaMia
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka